fredag 21. mars 2008

Påske



Da er vi et godt stykke inn i påsken alt.


Søndag - tirsdag var det påskeleir her, med 7 deltagere. Søndag hadde vi bl.a sprangkonkurranse, unghestridning og kosekveld. mandag var det shettis-rally, unghesttrening, MG, barbakridning og tur (+ mer kosekveld..). På tirsdag smørte vi med niste og rei på tur til Tyristrand (årlig påske-tradisjon). Kristina, Helene og Maren Agnete var også med, så vi var et følge på 11 hester. Turen gikk veldig bra og det var en sliten men blid gjeng som kom tilbake til tajet etter 5 timer på hesteryggen. For Stine som også var med på leiren, var dette den lengste turen hun har vært med på. Hun var heldig å få låne helenes Fernando som jo er super-snill, så turen ble veldig bra for henne (men hun var nok sliten!).


I går begynte det og snø. og fortsatte i hele natt, så da jeg våknet idag var det VINTER! Det er ikke noe jeg har lyst på nå akkurat! Ridebanene hadde akkurat blitt bare for is og det hadde tilogmed begynt tørke litt opp noen steder.


Ina og Maren Agnete har vært igang siden i går med dekken-pålegging og hester inn& ut.. Jeg har blitt sjuk og måtte en tur på legevakta i går, så bra jeg har noen som ordner hester og stall for meg!!

Ingen kommentarer: