fredag 29. februar 2008

stille dag i stallen

Fredag pleier være en ganske stille dag i stallen. Idag har det ikke vært et menneske her, så ganske rart. Hadde gotlandsrussene inne inatt, så slapp ut de på morgenen, fylte vann og halm og så over gjengen. Ellers har dagen gått til kontorarbeid, hus, hunder og unger. Men nå i kveld var jeg i stallen igjen og rei litt på Lillemor. Hun har blitt brukt veldig lite siste mnd -og ingenting etter hun kom hjem, så var ganske sprek. Litt stivere enn før, men ellers den gamle gode. Etter ti min på lange tøyler bøyde hun fint i nakken og trampet under seg som før. Moro å ri en hest som er så lett å styre med setet -og som man må bruke setet for å få til å gå bra. Gleder meg til å ri henne på tur igjen endag også - da er hun jo skikkelig trygg drømmehest!!
Har satt ut ny annonse på salgshestene igjen. MÅ få solgt noen nå, det blir alt for dyrt med så mange nå som foret er så kjempedyrt!! Og pga det dumme viruset jeg plages med, så blir jeg så fort sliten også. Bra jeg har gode hjelpere!! :)
De som skal selges er : Lillemor (uff!!), Cora, Kiko og Prikk + janus til Lisa.
Prøve rekke litt i stallen i morra også.

Ingen kommentarer: