søndag 4. juli 2010

igang med uke 2




Da er en ny gjeng på plass på Tajet. 15 spente jenter med sommerfugler i magen kom hit halv fem i efta. De er i alderen 8- 13 år. Bare 3 har vært her før. Noen kommer alene, andre sammen med noen. Blide koselige jenter som gleder seg til en uke med hest!

Både ridning og andre aktiviteter idag har gått bra. Et par synes hesten de hadde fått var i sprekeste laget, så noen små justeringer blir det kanskje. Vi har flere reservehester så det pleier ordne seg ;)

Nå har jeg akkurat vært og hysjet de i seng -klokka er snart tolv og det er på tide å sove. Ikke alle er helt enige i det, men de er flinke og hvisker eller leser nå. Snart skal jeg gå ny runde og da skal lys slukkes. I morra blir det tidligere kveld , mens det på tirsdag (på setra) nok blir ganske sent igjen.

I morra er det teori, salkurs, sikkerhetsknute-kurs og ridning på tur og bane på formiddagen og kanskje en badetur (hvis fint vær) + mer ridning på ettermiddagen.

Akkurat nå regner det, men ellers har det vært opphold her hele dagen.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hei. Jeg så du hadde et bilde av en knabstruper som heter Linus. Kan du eventuelt ta kontakt med meg om hvor han er fra og foreldrene hans? Har en hoppe med navn Leika som jeg kanskje tror kan være hans mor, noe som jeg har blitt fortalt (fikk bilde av avkommet og det er det samme som du la ut) Ta kontakt på facebook@Emma Andresen eller via mail, emandres97@hotmail.com