tirsdag 8. april 2008

kort oppdatering




Fremdeles grusomt sølete - hester inn & ut og dekkenskift og styr mesteparten av dagen.

I helga var jeg på hundeutstilling, så Maren Agnete & stallgjengen sørget for hester.

Lørdag dro Prikk til sitt nye hjem i Bergen. Jeg håper de blir veldig fornøyd med den prikkete godklumpen!! Søndag kom Månestråle hjem. Hun hadde nok hatt det veldig bra til fjells, og så velstelt og fornøyd ut. Magen var rund, men ikke så stor som forventet. -men av erfaring vet jeg jo de ofte ikke blir så store 1.gang de skal ha føll. Blir spennende!!

Det var også ei og prøvde Janus her på søndag, og hun bestemte seg for han , så da skal han vel også snart dra.

Har hatt masse henvendelser de siste dagene på salgshestene - spesielt Lillemor og Dufa, så har en følelse av at de forsvinner innen en måned begge to.

Det har blitt lite trening på Linus i det siste, både pga alt for liten tid , men også litt manglende glød fra min side.. Blir vel bedre nå som våren (forhåpentligvis ) kommer.

1 kommentar:

Kjersti, Ask & Haugen sa...

Hei :)
Takk for hilsen i bloggen :)
Her koser vi oss i søla om dagen :) Gleder oss til dt tørker opp nå :)

Spennende med føll igjen.. Gleder meg veldig til sommeren.. Håper jeg kan komme en tur før den tid :)